ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

معرفی بازی موبایلی Traffic Rider + دانلود

  • کد خبر: ۳۷۵۴۷
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
معرفی بازی موبایلی Traffic Rider + دانلود
بازی زیبای Traffic Rider یکی از بهترین بازی‌های موبایلی است که می‌توانید در سبک رانندگی آن را تجربه کنید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به گیم پلی زیبا، گرافیک فوق‌العاده و مراحل متنوع اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Traffic Rider به عنوان یک بازی فوق‌العاده هیجان‌انگیز در سبک موتورسواری بپردازیم.
به گزارش شهرآرانیوز، بازی‌های سبک رانندگی همواره طرفداران منحصر به فرد خود را دارند. در این مقاله قصد داریم یک بازی نسبتا متفاوت‌تر را به شما معرفی کنیم.

بازی که قصد معرفی آن را داریم، Traffic Rider نام دارد و یک بازی هیجان انگیز با سبک موتورسواری در جاده‌های پر ترافیک است. این بازی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به صورت رایگان عرضه شده، اما شامل خرید‌های درون برنامه‌ای می‌شود.
 

نقش شما در بازی Traffic Rider کاملا مشخص است. شما نقش یک موتورسوار نترس را ایفاء می‌کنید که به دل جاده می‌زند و مابین اتومبیل‌های مختلف حرکت می‌کند. هدف شما این است که مسیر‌های مسابقه را در زمان مشخص شده طی کنید و به اتمام برسانید. در ابتدا یک موتورسیکلت نه چندان قدرتمند با سرعتی معمولی در اختیارتان قرار داده می‌شود، اما به تدریج و با کسب پیروزی در مراحل بازی می‌توانید سکه جمع کنید و موتورسیکلت‌های جدید و بهتری بخرید.

معرفی بازی موبایلی Traffic Rider + دانلود

گرافیک بازی Traffic Rider فوق العاده بوده و یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت آن به شمار می‌رود. هندلینگ موتور یا هدایت آن هم به گونه‌ای شبیه سازی شده که حس واقعی کنترل یک موتورسیکلت را به گیمر منتقل می‌کند. همچنین برای بازی شرایط جاده‌ای و جوی متفاوتی تعیین شده است. برای مثال ممکن است در حین انجام بازی Traffic Rider باران ببارد یا هوا ابری و آفتابی شود. برای انتخاب جاده‌های مختلف مثل جاده زمستانی، صحرایی و ... باید امتیاز بالایی داشته باشید یا هزینه صرف کنید.

معرفی بازی موبایلی Traffic Rider + دانلود

موتورسیکلت‌هایی که در بازی Traffic Rider ارائه شده‌اند بسیار متنوع هستند و هر یک دارای قدرت مشخصی خواهند بود. شما می‌توانید با جمع آوری سکه نسبت به خرید موتورسیکلت‌های جدید اقدام کنید یا از پرداخت درون برنامه‌ای بازی Traffic Rider برای ساده‌تر شدن پروسه خرید موتورسیکلت‌های جدیدتر استفاده نمایید.

معرفی بازی موبایلی Traffic Rider + دانلود


به صورت کلی اگر از علاقمندان به بازی‌های سبک رانندگی و به ویژه موتورسواری باشید، مطمئن هستیم که بازی زیبای Traffic Rider برایتان به یکی از بهترین بازی‌های موبایلی تبدیل می‌شود که تاکنون تجربه کرده‌اید. همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، بازی مذکور به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل دانلود است.
 
معرفی بازی موبایلی Traffic Rider + دانلود
معرفی بازی موبایلی Traffic Rider + دانلود
معرفی بازی موبایلی Traffic Rider + دانلود

منبع: موبایل کمک
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->